pátek 11. srpna 2017

Corey Good Update 10.8.2017



Corey Good Update 10.8.2017

Souhrn aktualizace (plná verze bude následovat): setkal jsem se v poslední době s vysoce postaveným kontaktem. Znám ho z minulosti, kdy jsme se seznámili na kurzu civilní obrany FEMA pro případy katastrof s velkým počtem obětí, ještě v době, kdy jsem sloužil u Texaské Národní Gardy. Když jsem začal ze sérií Cosmic Disclosure (Odhalený Vesmír), přestal se mnou mluvit. Náhle mě ale znovu kontaktoval hned jak skončili poslední prezidentské volby a v té době mi poskytl celý soubor informací. Pak se odmlčel a ozval se až nyní.

Již jsem reportoval, že v poli působí armádní týmy US speciálních složek, které provádějí „domácí průzkum a vyšetřování“ satanistické skupiny, která infiltrovala všechny aspekty vládních agentur a armády. Tyto týmy US Special Forces působí od poloviny minulého prezidentského volebního období.

Zprávy mi předal asi před týdnem a znovu mne kontaktoval s tím, že je důležité něco z toho pustit ven na veřejnost. Informoval mě, že tajná zpráva o tom, jak dalekosáhlé tyto infiltrace jsou je ještě více šokující, než bylo očekáváno. Kupodivu tato zpráva také obsahuje poznámky z několika aktuálně probíhajících soudních procesů v D.C.

Tato zpráva uvádí, že zločinné spolčení zahrnuje většinu mocných v rámci OSN, EU, USA státních a místních (městských) struktur moci. Tyto státní organizace jsou do toho nezákonného dění plně zapojeny. Vertikálně dolů až k místní poště a policejní stanici. Musím vám říci, že to bylo hrůzostrašné čtení.

Tito vojenští vyšetřovatelé vyjádřili své šokování a hněv na svoje nadřízené a vyjádřili touhu je zatknout. Hlásí, že se jedná o natolik systémový problém, že si nevědí rady, jak se s tím vypořádat bez vojenského puče, který by zahrnoval vojenské síly US Special Forces a důvěryhodné „Vojenské dodavatele“ z aliančních států (kteří jsou již na svých místech v USA).

Někteří z těchto vyšetřovatelů z řad zvláštních jednotek již bylo z vyšetřování odstaveno, protože čelí VÁŽNÉMU podezření, že se podíleli na mučení a zavraždění některých z těch níž postavených „pedofilních“ podezřelých. Míra, do jaké tento kult ovládl vládu je šokující i pro takové lidi, kteří měli pocit, že už zažili všechno, včetně mě samotného. I pro tyto vyšetřovatele je záhadou, jak je možné, že byla vláda infiltrována do takovéto míry.

Také jsem se v poslední době setkal s Gonzálesem a s Ka Aree. Gonzales mi řekl, že jestliže vstoupí Severní Korea a USA do války, tak se s největší pravděpodobností bude také jednat o způsob, jak odhalit „nový letoun“ a „nové vojenské platformy“. Říká, že pokud by tyto dosud utajené vojenské platformy nebyly použity pro první úder proti Severní Korei, pak neexistuje jiný způsob, jak ochránit desítky milionů lidí v Soulu, v Jižní Korei.

(Poznámka: Bylo nám vyhrožováno a bylo nám řečeno, abychom přestali reportovat o ICC výzkumných a vývojových centrech a o kosmodromu v Antarktidě.)

Neměli bychom být překvapeni, když uvidíme v blízké budoucnosti další chrastění zbraněmi mezi zeměmi Aliance a těmi ovládanými Cabalou.

Jak již jsem hlásil, podle Ka Aree, budou Anshar lidé meditovat spolu s námi během zatmění Slunce 21. srpna 2017. Ka Aree se ani nepokoušela zastřít hravý úsměv, který jí přešel po tváři, když jsme spolu hovořili o této meditaci. Změnilo to její do té doby úzkostný výraz. Takže Anshařané jsou touto hromadnou meditací skutečně nadšeni.

Anshařané považují tuto hromadnou meditaci za velmi důležitou. Takže tak, jak bude mnoho z nás meditovat pro mír a pozitivní časovou linii pro Lidstvo, Anshařané budou meditovat s námi také. Ka Aree řekla, že toto zatmění má potenciál být velmi pozitivním podnětem, ale že přesto by energie mohla být nabourána negativní stranou, která bude znásilňovat, mučit a obětovat děti. Takže je jasné, že čím více lidí pro tuto meditaci dáme my dohromady, tím lépe.

(Předávám informace, i když ne se všemi body souhlasím. Tato zpráva ukazuje, jak důležitá naše hromadná meditace zaměřená na mír a Odhalení je!!!)

Corey Good.







Připojte se k naší FB skupině:


Prosíme sdílejte odkaz na tento blog: